Monday, April 11, 2011

ron 95 Xtra petronas

Kemarin pelancaran minyak keluaran baru petronas... ron 95 Xtra..menggantikan ron95 yang lama. Hasil kajian selama 2 thn. Ha... masa ayah aku p isi minyak kereta, ada promosi. minyak 39.99 sen...dapat pen satu. So.. mlm td aku pun p jugak la stesen petronas konon2 nak jugak la promosi pen petronas.. Huhuhu.. hampa!!!! Tak de pun promosi tu... Mungkin di siang hari je kot. Sebenarnya aku mcm was2 je nak guna minyak ni... sbb apa, Masa asben aku tgh isi minyak tu.. aku terdengar sorang aunty penjaga pam minyak dok sembang dengan sorang pelanggan di stesen tu. Aunty ni terkenal dengan kebecokan mulut dia...hingaq sehhh... Dia kata kat org tu... Minyak ni tak elok la.... guna la 97.. sambil2 tunjuk kat ron95 Xtra..Dlm hati aku...Aunty ni terer pasai minyak ka? ke dia tahu sememangnya minyak tu tak berapa nak ok.. ataukah dia mmg suka beleter. Huhuhu.. tetiba je aku rasa was2 ngn minyak yg sedang aku guna. Rosak keter jenuhhh. Petronas 95 Xtra.. Ha...korang klik kat link yg aku bg tu untuk maklumat lanjut. Harap2 boleh menjimatkan dan jaga enjin kereta. Hehhe.. bab minyak ni.. aku mmg cukup berkira sbb aku pengguna setia PETRONAS.seminggu 2 kali isi minyak.hehe...kdg2 je tak setia aku gi boh shell,esso,caltex dan seangkatan dengannya.. belasah je mana yg sempat kalo tak jumpa petronas.

No comments:

Post a Comment