Monday, March 7, 2011

Filem~Aku Masih Dara~

Teringin sgt2 nak tengok Filem ni bila kali pertama ada sedutan kat TV... Bukannya apa... sbb ada Asyraf Muslim,Yana...
Masa tgh hangat filem tu kat pawagam, aku ada ajak asben p tgk.. Tp dia kata tak mau P...
Hurm.. Balik Kampung baru2 ni..kebetulan adik aku p pasar mlm, so dia beli la DVD citer nih... So Aku pun layan je la cita ni... Filem ni ade tulis 18sx tak? Aku tak terperasan pada label ada ka dak... Sbb habis tgk baru aku kategorikan filem ni Filem 18sx. Huhu.. dah la anak tgk sekali. esh2. esh... Tp seb baik asben aku tak tgk sekali... Kalo tak.. confirm aku kena dgr ceramah...
MMg la cita ni cita pasai masalah remaja zaman skrg. Tp bg aku pelakon2 tu.. terlalu seksi... ala2 berkemban gitu...
Adegan menari kat pub @ disko bersama pasangan masing2...tak de sensored. Anak kecik aku tanya: Umi depa menari apa tu?
Aku hanya jawab: Tu gaya setan menari... Apa yg nak jwb untuk anak kecik mcm tu?
Macam ni ke filem melayu? Mmg depa kata nak tunjuk contoh supaya gejala sosial di malaysia ni teruk.. Tp dlm masa yg sama.. klu budak2 muda tgk... secara tak langsung depa akan tiru punya lahhhh...
Dah la tu... filem ni kutuk org pakai Tudung tu...sbb nak tudung salah yg depa buat ja... eshh geram pulak aku dgr.. Sanggup pulak pelakon kita melakonkan watak2 yg... erh
m.. korang sendiri la tonton filem ni... Rasa sesuai ke tidak..
Bg aku... sepatutnya blurrkan la adegan2 kat disko dan bilik tidur.. Pelakon2 pun tak perlu la pakai baju yg menjolok biji mata...huhuhu
Ptg kemarin.. anak aku suruh aku...
Umi.. buka la Cd yg tak pakai baju
Ha??? CD mana? sambil heran2...
Anak aku tunjuk VCD aku masih dara...
CD rosak la syg...ayat cover tak mo bg dia tgk...

Apa nak jadi??/

salah satu adegan dlm filem ni....

7 comments:

  1. ish bahaya la kan..anak2 mudah terpengaruh...

    ReplyDelete
  2. lili.. mmg sungguh merosakkan..

    ReplyDelete
  3. aku dah tengok sebab ada ashraf muslim..... tapi mmg tak elok tengok.... kalau suami kita tengok pun mesti lain macamkan...

    ReplyDelete
  4. amboi garangnya kak..hehe..apapun betul apa y kak tulis tu..lepa bt crta kta nk bgi pngjarn tpi sbnrnya bgi cntoh..y nk trikut2 bdk2 la..y lgi truk mak2,ayah2,kakak2,abang2 budk pn trikut skli..(lelakibesi) :-)

    ReplyDelete
  5. hanif...
    moga dijauhkan dari perkara2 yg tak elok...

    ReplyDelete