Monday, January 31, 2011

sorry..maaf..dan seangkatannya

Assalamualaikum warahmatullah...
Dikesempatan ini..aku ingin memohon jutaan maaf kepada pembaca2 blog ni...
terutama kepada sesiapa sahaja yang pernah 'terasa' atau 'tersentuh hati'nya oleh tulisan aku...
Kadang2 aku menulis mengikut emosi. Dan aku jadikan blog ini sebagai salah satu medium untuk melepaskan tekanan dan rasa tak puas hati..
Ya... ada org kata tulis la apa saja.. krn ini blog kamu...
Tp aku terlupa yang ada mata membaca dan mengikuti apa yg aku tulis.
Dan... aku tak sangka krn tulisan ini menimbulkan spekulasi dan mcm2 lagi....
Oleh itu... hari ini, kepada pembaca2 sekalian,,, aku umumkan yang aku akan men'delete' mana2 post yang boleh menyebabkan timbulnya rasa marah, rasa sakit hati pihak lain.
Dan.. betul jugak kata org.. Luahkanlah masalah kamu kepada pasangan kamu.. Insyaallah.. rahsiamu akan tersimpan...


kini terasing....sendiri membawa hati...namun yang pasti.. apa yang terjadi adalah peringatan dariNya supaya aku tidak lalai... Syukur ya Allah... krn tidak menghanyutkan aku....

sekali lagi.. maafkan aku....

3 comments:

  1. xterasa pun sebab baru 1st time datang sini..
    (^_^)

    ReplyDelete
  2. x perlu meminta maaf kepada org yg tk sepatutnya...dia yg sepatutnya minta maaf...jgn tunjukkan diri kita lemah..

    ReplyDelete