Tuesday, February 1, 2011

keluh ke?

makin dibiar makin menjadi...
hurm.. biar la....
salah tetap salah... benar tetap benar... kenyataan takkan beralih arah...
tp jika salah itu diakui...
jika salah itu diinsafi...
kesalahan dapat ditebus...
tp jika salah terus dicanang... terus dikutuk... nanti mkn diri... diri sendiri susah...

siapa kita untuk kata mulut org tu mcm tu... mulut org ni mcm ni...
Siapa Kamu untuk menghukum
siapa kamu untuk melabel
Niat kita hanya Allah yang tahu..
rasa tak puas hati kita allah jugak yg tahu....
sekira berpijak dibumi yang nyata...
selagi nadi berdenyut.. selagi itu pintu TAUBAT masih terbuka...

Aku tak menyesal kenal kamu...
Aku tak rugi jika aku tak terus jadi begini...
Rupanya Allah masih syg...
menyedarkan aku dari terus rasa senang dan santai dlm keadaan begitu..
menyedarkan aku dari terus bergelumang dalam dunia dan medium gosip yg langsung TAK BERFAEDAH..

Syukran Jazilan kepada mereka2 yang bergembira sekarang....

No comments:

Post a Comment