Monday, May 4, 2009

Irfan demam

cuti 3 hari sempena hari buruh. Ingatkan bleh jalan2 tp keadaan kesihatan anak aku tak mengizinkan utk berbuat demikian.
balik hari khamis hari tu.. Irfan dah mula muntah2... aku bawak gi klinik. dr tak bg pun ubat demam. Just bg ubat muntah. mlm pulak.. bdn dia plak panas2.. nasib baik ada ubat demam adik atirah. So.. mkn je ubat demam dia. tp mlm tu aku tak tido la... asyik bangun jelum kepala dia. erm.. saat ni baru aku rasa syahdu je.. Mcm nilah mak aku masa aku kecik2 dulu.. tak tido mlm bila anak demam.

erm... rasa mcm tak best la pulak buat rumah kat kampung... tak tau la aku dapat tempuhi karenah org2 kampung nih... ada je la yang tak kena dimata mereka. Aku nak buat rumah pun.. ade je mulut2 yang menyibuk itu ini... Hurm... aku punya design umah pun ada org nak komplen?? hurm... mmg betul2 kaki menyibuk. Tp bak kata suami aku, buat pekak je.. bukan guna duit depa pun.
Kalau lah aku tau mcm ni punya mulut diorang... baik aku beli rumah taman je... tak yah bermasyarakat ngn diorang. Tp bila mengenangkan Irfan.. IRfan... Aku akan tempuhi semua ni... buat pekak je la.. senyum je la... bg sedekah sikit kat deme2 tu..sbb aku nak duduk lama kat situ. Kena belajar cara hidup berjiran. Tambah2 ngn org2 kampung. Sbb nanti sakit pening.. ada gak tempat utk mengadu.. Kenduri kendara pun senang.
dah 45% nak siap... Insyaallah...

No comments:

Post a Comment