Thursday, May 21, 2009

alamak!!!sorry

erm.. pagi ni husband aku ada exam PTK...harap2 lulus dgn jayanya... tp smlm tgk dia tak baca buku pun..
Ptg smlm dgn gembiranya dia bawak balik seluar slack baru.. beria2 suruh aku basuh sbb hari ni dia nak pakai p exam. Pagi ni aku bgn kul 6 pagi.. tetiba irfan bangun.. suruh aku padamkan lampu.. tp camne aku nak iron baju? Terus je aku on switch... smlm aku tinggalkan iron tu dalam larasan 3. elok je aku letakkan iron atas seluar..tiba2 mengeluarkan bunyi cam benda terbakar... alahai.. seluar husband aku dah terbakar da.... matilah aku..
dgn penuh rasa berslaahnya.. aku kejutkan dia...
aku ckp kat dia,... Abg,,, ada berita buruk ni.. Dia tanya 'apa?'
'Seluar abg terbakar kena iron'
'haaaa???' terus dia bangun.
'nanti org ganti yg baru ye?'
'huhuh...batu belah batu bertangkup..terkilan tak dapat pakai seluar baru"
aku sengeh je la... nak wat cammana... benda nak jadi.. mmg salah aku la.. sbb tak check betul2 suhu seterika tu.

Maafkan aku wahai suamiku...tak sengaja..

3 comments:

  1. besa la tu pah..hehe..takpa isnin ni gaji masuk beli suaq baru k..

    ReplyDelete
  2. ish.... kesian sungguh dkt baim...

    ReplyDelete
  3. huhuh sama la aku pun pg td bakaq tudung kesayangan aku.. sedih xabih lg ni. hik hik hik

    ReplyDelete