Friday, May 8, 2009

Alfatihah buat arwah wa aku.. Syed Abdullah...

tgh aku mkn nasik kerabu yang adik2 praktikal ni bagi, aku dikejutkan oleh panggilan telefon dari adik aku yang mengkhabarkan khabar yang menyedihkan.
PAk sedara aku, menghembuskan nafas yang terakhir di hospital sultanah bahiyah pada jam 11 pagi. Alfatihah buat arwah. Rasa kehilangan sgt2 ketika mengucup dahi allahyarham buat kali terakhir.. sejuk je rasa kulit dia...
semua kita akan kesana jugak satu hari nanti. saat malaikat maut menjemput.. saat soalan mungkar nakir.. semua tu kita akan tempuh. semua harta tidak berguna lagi. hanya amalan dan doa dari anak2 yang soleh menjadi bekalan untuk ke sana. Semoga roh Allahyarham tenang disana..
Ya Allah... kau permudahkanlah segala urusan. Berikan hidayahmu pada kami. Hidup dan matikanlah Kami dalam iman dan Islam. Amin

No comments:

Post a Comment