Wednesday, September 1, 2010

makaroni bakar dan puding roti

bila cuti ja... aku try aaa buat menu2 yang aku tak pernah cuba buat sebelum ni.
Cuti kali ni aku try buat puding roti marble sbb dok tgk roti dah dekat nak expired.




lembik gak....

agar2 hijau

smlm cuti merdeka... aku try buat makaroni bakar. Mmg dok teringin nak buat lama dah....

percubaan pertama hampir berjaya.. tp agak lembik sikit. mungkin makaroni tu tak sempat nak sejuk aku dah potong... kes cempera la ni... hehhee





huduh ja rupa dia... hehe... pedas sikit...tp aku suka...












2 comments:

  1. adeh pah ni... buat telan air liuq dah ni. Ehehehe. Rajin no hangpa. Kami bab2 buat kueh muih mmg fail. Malehhhh

    ReplyDelete
  2. ina... setahun sekali ja RAJIN tu mai.. Kalau tak... memanjang ja MALAS bertandang...hehehhe

    ReplyDelete