Tuesday, July 28, 2009

angkut barang

smlm aku terpaksa amik emergency leave... bukan apa... secara tiba2 lori yang ditempah oleh asben aku free hari isnin je...kebetulan hari ni jugak mak aku kena bawak adik aku gi hospital. So aku nak kena jaga Irfan la...kebetulan hari ni jugak...semua lab dan kuliah dibatalkan sbb ada disyaki gejala H1n1 dah berlaku penularan dlam kampus.

Lori penjara sampai lebih kurang pukul 9 pagi. aku tukang p oder air milo ais ngn cucur2 ja...hehhe...bagus punya tuan umh...almaklumlah...aku dah tak duduk umh tu dah 3 bulan. dan ni merupakan bulan terakhir boleh dok kat situ. mulai 1hb ni akan ada penyewa baru...So, utk jimat dari bayar duit sewa 300 hengget tu.. baik aku pindahkan dulu barang2 bawak p letak umh mak mertua aku.. sementara nak tunggu lantai siap dipasang.
penat jugak rupanya nak berpindah ni...tu pun masih ada saki baki barang yg belum diangkat. Aduhai penatnya... Mlm ni asben aku kena berangkat p kelantan n terengganu plak...Jumaat baru balik. Nyesal pulak masa menyewa rumah p beli perabot siap2... Kalau tak ni.. bleh gak melaram perabot2 baru... hehhe...mcmla duit byk sgt... hehehhe.. Tak pa la.. yang lama pun lama lah.. janji elok... tolak kat kedai pun laku lagi.. hehhehee...

ha.. hari ni mai keja.. pakai face mask... mcm doktor la pulak... hehehe.... nanti aku upload pic terbaru..kuikui...

2 comments:

  1. pindah jangan tak pindah....aku bila nak pindah tak tau....jeles aku kat hang....weh UNIMAP pun cuti ka.... ingatkan uitm ja cuti..

    ReplyDelete
  2. unimap tak cuti pun...Isnin ja tangguh kelas dan lab...
    ni kelas berlangsung mcm biasa...sesak napas aku pakai face mask...

    ReplyDelete