Monday, July 6, 2009

KEHILANGAN...Mr Phang Keng Chew



pagi ahad.. aku dikejutkan dengan kematian ketua juruteknik.. iaitu bos kesayangan aku... meninggal dunia di rumahnya di Ipoh Perak. Hari khamis lepas.. adalah hari terakhir aku bercakap dengan beliau masa senamrobik.
Mr phang ni baik orgnya.. tak lokek dengan senyuman..paling meriah.. bila dgr dia punya pelat melayu+ cina..
hurm.. lepas ni dah tak de org nak tolong buatkan SKT utk aku...

dgr cerita beliau dirompak dan dibunuh dalam rumah. begitu kejam org yg membunuh beliau.
satu kejadian yang mengejutkan. beliau dah tua...kenapa la dibunuh???? kalau nak rompak tu.. rompak je la.. tak payah bunuh2...

apapun.. selamat jalan diucapkan kepada group yang akan bertolak ke ipoh pagi ni. semoga kalian semua selamat pergi dan selamat sampai balik. Aku tak dapat ikut.. sbb hari ni lab dah start.

takziah utk family beliau.. kehilangan mu amat dirasai oleh seluruh warga PPKME...

6 comments:

  1. salam takziah kepada family beliau. drpd chin seng fatt, msc(micro-e), unimap 2006-Now

    ReplyDelete
  2. td masa baca mail tertanya2 gak which one mr phang nih..mmg tak pernah tgk pon..tapi sedih kan bila org baik dgn kita dh tadak..

    ReplyDelete
  3. iyalah.. cda pun terkejut...mmg baik sgt ngn dia..

    ReplyDelete
  4. takziah buat koge mendiang.. leh x citer detail cmner die dirompak n dbunuh..

    ReplyDelete
  5. ok..update dari cerita teman2 yang balik dari mengunjungi mendiang... jumaat mlm beliau bertolak balik dari Kangar ke Ipoh. dari stesen bas Ipoh..selalunya beliau akan jalan kaki balik rumah. So..besar kemungkinan dirompak kat tgh jalan. kepalanya dipukul agak teruk. tp beliau masih boleh meneruskan perjalanan ke rumah. Tp tak de org kat rumah sbb isteri beliau tak sihat dan masih berada di USM. Kiranya beliau meninggal dalam rumah la..

    ReplyDelete
  6. Thanks for writing this. Never thought there would be people remembering my dad this way. Really appreciate it and glad that my dad was a blessing to many.

    ReplyDelete