Monday, July 6, 2009

kebun

Laporan mingguan: hujung minggu balik umh tok kat Kulim. So.. berpeluang la kutip buah2 free.

Irfan.. mcm biasa.. masuk hutan pun dia buat mcm masuk taman permainan.. nak explore semua benda. risau jugak aku dibuatnya.

mem besar( mak mentua aku) tgh cekak pinggang.. kuikui


kak ipar aku tgh tolong hubby dia kait buah

Irfan nak buat aksi apa tah...

keciknya buah langsat tu... tak masak lagi sebenornya.. agak kelat


buah manggis yang baru dikumpul dlm plastik.. semuanya purple.. dari beg plastik,buah dan baju...kehkehkeh

Irfan tgh tunjuk yg dia tolong kutip buah asam gelugur.

abah Irfan tgh panjat pokok manggis
kesimpulannya... buah tak byk sgt tahun ni.. masa aku p...durian tak luruh lagi la...tak dak rezeki la...tp rezeki mkn buah durian yang dah luruh byk la... sampai pening2 aku dibuatnya.

No comments:

Post a Comment