Monday, August 3, 2009

EN BAIM DEMAM....


time cuti.. 2 hari aku tak jamah nasik... elok je mkn... 2 minit kemudian.. keluar balik.. pendek kata... nak tgk nasik pun aku jadi fobia.. hukhuk.. yg bestnya bila mai keja.. bleh plak menelan nasik2 yg dijual kat kafe tu..

sebaik je asben aku balik dari kelantan n tengganu.. dia ckp sejuk... sabtu dia p menebas rumput kat umh sewa...buklannya apa... sian pulak kat org yg nak duduk lepas ni.... lalang dah tinggi berdiri.. tiba2 pulak hujan.. so...dia kebasahan la...

kemarin..dia demam..nak melangkah p kat motor pun dia rasa seksa sgt.. sbb pening kepala. balik umh terus terbongkang.. kesian sungguh.. aku pun tak daya nak menolong.. sbb kepala aku pun masih miaw..maiaw...
smlm baru p amik ubat.. dr kata panas lebih ni... kalau org tua..kena tambah air la....

pagi ni aku telefon.. suh dia p wat saringan H1N1.. tp dia ckp..bdn dia dah tak panas... cuma sakit kepala je...hurm.. harap2 ok lah...

bercakap pasal H1n1 ni... adakah ia ujian dari Allah.. atau BALA dari Allah..
takut sgt...
Ya Allah... jauhilah hambamu dari virus ni... selamatkanlah kami.... Amin..




teman karib dikala ini....

3 comments:

  1. erm..nk bt camne shida..penyakit ni xkenal sapa..k.zan pun skrg dh ok skit..batuk jew lom hilang lg..anggap jew ni dugaan dr Allah s.w.t supaya kita xleka n sentiasa ingt kt DIA..byk2 sabar k.. ;)

    ReplyDelete
  2. fuyoooo....
    ....cm ninja jew...
    huhuhuuhu

    ReplyDelete
  3. adik jeles la tu.. dia tak dak face mask masa ni.. hehhee

    ReplyDelete