Thursday, July 1, 2010

insyirah tak mau tido

sedar tak sedar dlm bulan ni ja... byk sungguh aku tulis entry pasal anak2 aku ja...


tgh cuba kain yg pinjam dari kak pah.. mula2 tu insyarah seronok nak dok dlm ni.. tp lama2 dia mengamuk.. may be sbb panas kot..atau aku yg tak pandai nak gendong dia...

dlm dakapan umi...


suka sgt main kaki...jgn kaki masuk mulut dah la nooo..heheh


mlm td kul 2.30 insyirah bgn.. lepas tu tak mau tido dah.. kalau tido pun tak lama.. dlam 5 minit... dia akan jaga semula.. tak tau la pasal apa. nak aku bgn sama.. kalau aku tido.. dia akan nangis.. bila angkat ..dia senyum2.. ajak cakap. sampai aku nak dtg kerja.. dia masih tak tidur.. bila diacah... terus ja gelak mengekek2. hilang sikit rasa ngntukbila tgk dia gelak2.


sampai opis kul 8.. terus dah tak boleh angkat mata... terus menuju ke bilik yana n terpengsan sampai kul 9 kat situ.... sejam gak tertidoq.. sakan jugak la nooo. bangun tu terus p meeting KIK kat kola perlis...

2 comments:

  1. hang salah pakai kain tu, kepala dia kena duk dalam.. pastu kain kat bahu tu kena terbukak, baru tak sakit bahu..kat bahu tu, kain kena terbukak dari atas bahu ke pertengahan lengan (tengah2 nak sampai ke siku)

    ReplyDelete
  2. Liyana.. aku pun dok rasa salah pakai.. heeeeee

    ReplyDelete