Wednesday, July 14, 2010

tersentuh hati

Setiap kali membaca entri dari blog org yg aku tak kenal ni.. setiap kali itulah hati kecil ini akan tersentuh... terus mengalir air mata aku ni...

sungguh aku kagum dengan semangat ibu dan ayah kanak2 ni.. Al fatihah buat adik alanna.. Semoga Allah mencucuri rahmat keats rohmu. Semoga jasadmu tenang di alam sana.

Dan setiap kali itulah jua ingatan ini mencari dimanakah anak2 aku sekarang?
Apa yang kalian tgh lakukan skrg?
adakah kalian merindui umi???

Umi rindu sangat ngn anak2 umi...terutama ngn Irfan yg umi rasa makin hari makin jauh dari umi.. makin rapat ngn abah...


bukan umi cemburu tp umi rasa umi tak adil memberikan kasih syg diantara kalian berdua. Tp Umi cuba lakukan yg sehabis baik...walaupun kdg2 umi marahkan Irfan....bukan sebab umi benci..

bukan sebab umi tak suka.. tp sbb umi terlalu sygkan anak umi.
umi nak yg terbaik untuk anak2 umi..
umi nak anak umi membesar dengan sihat dan cerdas.

saat ini juga terasa hebatnya dugaan buat ibu muda itu...
Dan aku...tak cukup kuat untuk melihat penderitaan anak kecil itu.
saat bergelumang dan bertarung nyawa....Semoga bidadari syurga itu terus harum mewangi...

http://mayyonizz.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment