Monday, June 21, 2010

jahit manik

bosan2 kat opis... aku ajak shila jahit manik... sekurang2nya ada jugak benda yang nak dibuat. Aku ni bukan rajin sgt bab jahit menjahit ni. lagipun bakat kelembutan seni tgn tu tak dak.. Untuk permulaan ni aku buat manik yg panjang2 tu.. yang ni namanya manjalara.. tak tau la manja tang mana...ingat nak tabur lagi manik antara bunga dgn bunga tp sedang menunggu pen yg nak lukis tu...
rasa seronok sebenarnya jahit ni bila dah mula....

baju lama.. kosong ja.. digarap kembali dengan jahitan manik

bahagian bwh baju dan hujung lengan..

gambar ni.. bila kena flsh jadi berkilat2 la pulak baju aku


2 comments:

  1. ni kalau tak silap aku jahitan bunga cempaka kot ke bunga apa...bukan manjalara. manjalara jenis yg panjang2 tali tu.

    ReplyDelete
  2. wei...ni tak siap lagi la wei.. ada gak yg panjang2 tu...

    ReplyDelete