Tuesday, June 15, 2010

botak

Letihnya balik kerja smlm.. sampai rumah dah pukul 7 petang.. jalan jem...tetiba Irfan ngn abhnya ajak umi gi kedai gunting rambut. Irfan nak gunting kat kedai. Biar betul budak ni. sebelum ni bila sebut je kedai gunting.. mesti tak nak. Tp kali ni dia sendiri yang ajak.

Aku suruh abah je la yang bawak sbb umi letih sgt2.. lagipun kesian pulak kat adik. Asyik kena tinggal .
balik rumah.. Tara..... dah botak. abh boh mesin mata nombor satu kot... abah kata dengan slumber je dia naik atas kerusi.. bersedia untuk digunting rambutnya. Tp sampai rumah semua pakat2 gelak kat dia....dia jadi malu.. terus dibaling kasut kat umi... Irfan.. Irfan... telatahmu membuatkan semua org terhibur..tp bila tgk rambut botak camni.. aku geram je.. aku bkn leh tgk rambut org botak.. heeeeeeee



gigi dah mancung ...

pagi ni.. adik baru bangun tidur.. sayang rasa nak tinggal p keja




4 comments:

  1. eiseh comelnya baby pah baru bagn tidoq..smart apa irfan botak..senang skit pasni,mandi lap2 kepala settle..hehe

    ReplyDelete
  2. haha... botak tu ramai pulak org suka pegang pala dia...lepas ni mmmg tak mau bg abah dia p potong rambut mcm tu lagi kat dia..

    ReplyDelete
  3. salam shida..... comei anak hg.... aku mintak maaf kalau hg terasa dgn N3 aku...aku maksudkan dengan org yang aku tak kenai///kalau aku kenal tak kan aku nak pandang serong kot.... aku kata aku serik dengan org bertudung labuh yang aku tak kenai... sebab dulu masa kat hostel ada dua org bertudung labuh yang tak boleh percaya....tudung depa sandaran saja....

    ReplyDelete
  4. siti.. aku tak terasa pun la... aku cuma menulis apa yang aku rasa nak tulis je... he...
    lgpun aku kenai hang mcm mana kan.. hg pun kenai aku kan.. kita dolu2 tidoq sebantal..kuikuiukui

    ReplyDelete