Thursday, June 17, 2010

awlnya

Pagi ni sampai tempat kerja awl...cuaca pulak sejuk dan redup ja. Sebelum masuk lab, aku berhenti ambik gambar dulu. nak tunjuk tempat yang aku suka tgk bila kepala berserabut. Bila aku rasa tensen...
Rupa2nya tempat yg aku bekerja ni berada dlm persekitaran yang cantik(bg aku la..bg org lain tak tau la). walau pun tak secantik tempat peranginan.. tp menenangkan bg aku.

ni antara bangunan lab aku ngn lab komputer (bersambung). Tp sekarang tinggal aku sorang2 je kat atas ni.. sunyinya... tak sabar nak tunggu student masuk semula .

tengok pokok2 hijau...segar sikit biji mata


ostrich....seronok tgk depa dok lari sana sini.. comel2 pulak tu... teringin nak naik atas belakang dia sebenarnya.. he....rasanya dia kenal aku dak???

pagar berduri yang menghalang aku masuk ke dalam tu. kuikuikui.. kdg2 tgk telur dia..besar... penuh kuali rasanya kalau goreng.
tp satu la.. kdg2 kandang dia ni mengeluarkan bau yang kurang menyenangkan... hee

No comments:

Post a Comment