Thursday, June 25, 2009

minggu yang memenatkan

sepanjang 2 minggu ni... adalah menjadi minggu yang paling mencabar dalam arena pekerjaan aku...

ha.. minggu ni aku nak update sikit pasal kesibukan yang melanda.. ni pun aku menulis pagi2 buta lagi... mai tghari tak dan dah....

Ada jugak la benda yang buat aku rasa tak puas hati.. sepatutnya kerja org lain.. tp mcm kerja aku la pulak.. kalau setakat setting2 aku tak kisah la nak tolong.. ni aku kena check keje dia.. sepatutnya dia dah buat 3 bulan yang lepas.. masa student cuti... depa pun konon2 mcm cuti la.. huk2.... sadis betui..

smlm hari ahd.. aku kena jaga pameran kat kg wai..pukul 12 aku sampai. alahai... boleh pakai tshirt rupanya...aku pulak p pakai baju kurung lip lap lip lap...hangat gila....tp control ayu ja la..kahkahkah...

1 comment: