Thursday, June 11, 2009

kenduri elis & zamri

Korang ada kawan yg dikenali menerusi internet tak??
aku ada sorang kwn yang aku kenal melalui forum melayu.com..
disinilah bermula perkenalan dan seterusnya menjalinkan silaturrahim.. Dipendekkan cerita, hujung minggu baru2 ni..diorang jemput aku menghadiri majlis pernikahan diorang.. Jauh tu... Seri Kembangan, Kuala Lumpur.. Tgh memikir kat mana nak bermalam,tetiba dapat offer dari pengantin suh tido je umh diorang... aku apa lagi... mcm org mengantuk disorongkan bantal la...hehhe..semuanya sbb teruja nak jumpa kwn alam maya aku nih..
Nasib baik la... suami aku senang diajak berjalan2...segala masalah.. dapat disettlekan.. asalkan dia dapat cuti... Almaklumlah..cuti sekolah ni berebut org beratur nak amik cuti. Nasib cuti diluluskan disaat2 akhir.


setibanya di sana... kami dibawak ke Kenny Rogers.. Alhamdulillah.. ada org belanja.. moga2 murah rezeki..yang pakai spek mata tu... anak pengantin pompuan. Iman namanya... comel budak ni.. geng Irfan la.. mcm nak pecah rumah diorang main...
yang hujung sekali tu..zamri atau lebih dikenali dengan nama matBoo.


Dah sah sebagai suami isteri..

Irfan yang tak lekang ngn puting.. Ni lah rupanya bantal busuk Irfan yang aku selalu ceritakan. Kalau tak de bantal busuk n puting ni,, tak tau la nak jadi apa...


bergambar kenangan bersama kak syikin dan kak shitah.
kak syikin ni lah yang jadi pemandu pelancong kami... dia ni jugak kwn alam maya gak.. org kuat melayu.com ni... duktur jiwa..
yang baju merah ni kak shitah... satu tempat keje ngn aku...geng melayu.com gak. namanya mas_eita79..


Ingatkan nak jadi tetamu je.. sekali kena jadi rombongan pengantin. hahaha.. best gak bawak dulang hantaran nih...
majlis sanding buat kat dewan seri cempaka....jauh gak dari seri kembangan.....



Acara potong kek...dan suap kek.. cam omputis laaaarr,,
Mlm tu pun bermalam kat umh pengantin... mengganggu 1st night diorang je... tp tak pe.. diorang yang beria2 tak bagi kami balik.. bagun pagi... mandi kolam dulu... baru bertolak balik ke alor star...
Time kasih kepada pengantin yg sponsor segala...dan terima kasih gak kepada my lovely hubby...sbb bersusah payah bawak binimu ini jumpa kawan alam maya...





No comments:

Post a Comment