Friday, December 3, 2010

pemandu wanita

errr... hari ni aku adalah seorang pemandu wanita yang loklaq...
huhuhu...td masa kat trafik light kodiang.. aku dok depan sekali...sambil dok borak2 ngn kak murni, aku nampak hijau...kiri kanan tak dak kenderaan,terus aku jalan.. sekali aku perasan kenapa kereta sebelah aku dan dibelakang aku tak jalan??
alamak!!!! salah tgk lampu da.... p tgk lampu pejalan kaki... astaghfirullahalazim...kenapa la cuai sangat. nasib baik tak berlaku apa2 kejadian yang tak diingini...
then... aku meneruskan perjalanan.. sampai ke arau.
kat trafic light ni.. aku dok line sebelah kanan.. tetiba aku dihimpit dari lorong kiri oleh seorang mak cik iswara hijau.pada hal... masa ni lampu masih merah.. seb baik aku sempat perasan. hurm.. slah besar ye mak cik... buat mcm ni kat saya....aku pun apa lagi....meneruskan la perangai jahat... iaitu mencucuk dan mengekori dia..siap HIGH BEAM Lagi.. kuakuakua... jahat dak???
tp aku tak seberani mcmmana aku bawa WGW dulu... kalo aku naik WGW..siap la ko mak cik... ingat jalan raya bapak ko yg punya ke... suka hati nak menyelit.. Ko tu bawak keta... buka motor nak selit kiri kanan...kalau tak merbahayakan org tak pe... ni kalau terbalik kuang... org lain jugak jadi mangsa.
aku pun tak tau la kenapa wanita bawak keta loklaq. aku pun kdg2 loklaq jugak.. tp ikut peraturan jalan raya leeerrr. kalo double line.. jgn motong.. ni time jumpa double line la pakat2 suka suki nak tekan minyak memotong.
satu lagi... kalau dok line kanan... sila tekan minyak byk sikit ye... kalau ada keta kat belakang.. sila ke kiri ye.... jgn dok mkn angin kat line kanan. menyusahkan org tau....

apa la yg aku dok berleter pagi2 jumaat yg mulia ni...
errr...sekadar luahan perasaan utk hilangkan tekanan...
hehehe....

3 comments:

  1. alah shida..nama pun blog kita kan..suka-suki kita lah nak luah apa2 pun..apa2 pun disebabkn pemanduan 1/2 org camtu lah..kita yg pompuan nie dilabelkan bawa keta xsenonoh..

    ReplyDelete
  2. org selalu jeling seb klu bwk keta tah hapa2. Klu pompuan bwk..."ermm, pompuan" Klu laki bawak..."ishh, pondan ka?"... Kesimpulan nya pompuan dan pondan ja yg bwk loqlaq... Org laki semua baguih belaka..

    ReplyDelete
  3. kak zan: ya... totally agree with ure statement..
    baguih ka lelaki bwk keta...baguih bab menyelit..bab mencucuk org.. kehkehkeh

    ReplyDelete