Thursday, October 14, 2010

esok aku cuti

sedar tak sedar... esok ::::15 Oct::::genap 4 thn aku menjadi seorang Ibu.
esok juga aku amik cuti yer.... nak habiskan hari bersama keluarga.
Cepatnya masa berlalu. Rasa mcm baru 2-3 hari aku jadi seorang ibu. Rasa mcm baru semalam aku ajar Irfan bertatih. Tp kini Irfan dah boleh berlari.
Kini aku dah mempunyai 2 org cahayamata...
Syukur Ya Allah... aku berjanji untuk menjaga amanah yang telah engkau anugerahkan buatku ini dengan sebaik mungkin.

minggu pertama dilahirkan...kecik je...masa dilahirkan tu 2.5 kg je


masa ni baru boleh berdiri. baru tumbuh gigi bawah depan..
pssstttt::hurm.. kenapa tiba2 rasa mcm nak baby lagi ek???
Adik si Irfan ni pun kecik lagi. adik cepatlah besar.. Apapun aku suka ngn budak kecik...

No comments:

Post a Comment