Monday, October 4, 2010

bengkel lagi

jumaat..sabtu dan ahad.. kena tinggal Irfan dan Insyirah serta abahnyee sbb ada bengkel persembahan Kik kat Bedong, Kedah.
Insyirah pulak mcm merajuk je ngn aku.... sehari sebelum aku p sana... balik rumah... langsung tak nak pandang muka umi dia ni.. hurmmmsedihnya rasa...
Kak ipar aku kata.. mlm pertama tu ok lagi... mlm ke 2 dia dah rasa kehilangan... asyik nak teriak je... sampai leh sebut umi...bila teriak ja.. mi...mi

persiapan saat2 akhir sebelum persembahan

erm.. tiap2 kali sertainya..asyik kena jadi pembentang je... thn depan aku nak bg peluang pada bakat2 muda pulak.. bersedialah wahai adik2ku...
sebenarnya mmg minat untuk bercakap diatas pentas mcm ni... tp tu laa adakalanya kita kena mengalah bg peluang pada org lain...

wajah insyirah yang terlalu gembira agaknya...

nampak ja aku kat depan pintu...mula2 dia scan dulu... pas tu baru sengih2 dan godek2 kaki nak mai peluk.. hurmmmm rindunya....

si abg pulak masa sampai tgh tidur. Bgn tidur dia ckp... Irfan teringat kat umi.. awt umi tak bawak Irfan mandi kolam sama? alamak...nanti2 kalau ada rezeki lebih umi bawak nooo

insyirah mencuba tudung...

No comments:

Post a Comment