Friday, August 13, 2010

Alhamdulillah...

Ptg kemarin aku terima perkhabaran yang paling syok....
tp adakah kegembiraan itu hanyalah sementara??
Sesungguhnya saat yang terindah hanyalah sementara...
Terima kasih bos krn memahami..

Terima kasih juga kepada akak ipar aku yang setiap hari menjaga zuriatku...
Terima kasih jugak krn menyediakan makanan berbuka buat aku . Semoga Allah membalas jasa baikmu itu. Aku bersyukur krn dikurniakan seorang kakak seperti itu. Sebolehnya ingin aku katakan padanya bahawa AKU SAYANG PADANYA..Tp mulut ni seolah terkunci... Hakikatnya begitu berat utk diluahkan. Terima kasih krn melengkapkan hidup aku yang sememangnya tiada kakak krn aku anak sulung. Bagi aku... sesiapa yang menyakiti hatinya.. sama seperti org itu menyakiti hati aku.. Dia tidak layak untuk disakiti. Dan rugila bg org yang menyakiti hatinya..

No comments:

Post a Comment