Tuesday, September 8, 2009

cita sikit pasal Irfan

hari ni update 2 cita sekali gus...bleh??
ha..musim2 nak menjelang raya.. apa lagi.. mercun n bunga api la budak2 suka.. aku zaman kecik2 dulu.. paling suka ngn bunga api. tp aku tak suka mercun.. menakutkan..sampai la tua bangka mcm ni.. aku fobia sikit ngn mercun.. tak tau la pasai apa...

sebelum p tarawikh.. abah pun sebenarnya lepas gian nak main bunga api... teringat zaman kecik2 kot. Mula2 ni Irfan masih takut2 ngn bunga api.. panas katanya...



abah balik tarawikh..Irfan dah berani main sendiri. best main ngn kakak anis. Siap menyanyi "selamat.. hari..." raya dia lupa lirik. hahaha.. lawak betul..
tghari sebelumnya..kuar p tesco..cari barang2 dapur. Hajat dihati nak cari bidai tingkap untuk dapur..tp tak jumpa la..habis soping.. Irfan ajak main jap. Kebetulan pagi2 tak dak org lagi kat tempat permainan ni.. Kira boleh bersuka ria la dia...

siap sedia nak masuk medan pertempuran...umi ngn mak ngah kat belakang senyum ja.. sbb org nak amik gambar kan.. hehhe


ha... yg ni bukan ummi tak posa tau.. tolong buka chips untuk Irfan je.. tp dlm hati tu terliur la jugak..






abah teringin lagi nak naik keter mainan...


begitulah cita hari ni... harap korang semua tak bosan baca cita aku ni... aku pun tatau nak update apa sebenarnya...

No comments:

Post a Comment