Thursday, August 20, 2009

majlis sempena menyambut ramadhan

puding karamel...buatan kak siti

besday boy~Azhar,Alimin & Mahazar~ Allah selamatkan kamu....Allah selamatkan kamu....

Bacaan doa oleh Dr Mukhzeer..erm..umo sama aku dah ada gelaran Dr... aku bila lagik??? hehehhe

antara juadah2 yang disediakan..

bos tgh bg hadiah kat besday boy

bos tgh bg ucapan.....yg lain tgh tunggu masa nak serbu mkn jaaa

nasik... aku tak sempat mkn.. sbb tank dah penuh... bungkus bawak balik kat 2 org sahabat aku yg kelaparan je....

juadah lg...
ha.. ni dia org penting dlm majlis yang diraikan sebenarnya... EN. Nazrin. Tiap2 kali tgk dia.. mesti kenangan lampau bermain kembali di kotak ingatan.. mana tak ingatnya... bila ingat balik..buat aku tergelak sorang2...
cita dia mcm ni... masa mula dia masuk mengajar.. bleh aku p sound dia.."mana jaket kamu??"
dia dengan kerut kening sambil sengeh2 kat aku.. pas tu dia dia diam.. kwn2 aku dlm lab dah pakat2 pandang aku...ada benda pelik ka??
tak lama lepas tu...baru aku teringat ada sorang lecturer baru masuk... mak aiii malu gila kat dia... aku kata la "Sorry... saya ingatkan student" kehkehkeh..mas atu semua org dah pakat ngenggah gelak kat aku... huahuahua.. muka kau masa tu cam besa la... mcm taruk blusher.. almaklumlah.. masa tu anak dara lagik.. control cun la...
apapun...dia ni mmg baguih n sporting.. pernah jadi penyelaras makmal. walaupun sedikit kalut.. tp kerja jalan lancar...
Untuk en Nazrin, selamat belajaq....semoga berjaya dapat PHD dlm masa yg telah ditetapkan... amin...










No comments:

Post a Comment