Monday, August 24, 2009

kad ucapan berposa..

ni dia kad pertama ucapan berposa utk tahun ni....tima kasih la kepada pn siti N Family...

Alhamdulillah... puasa dah 2 hari dapat ditunaikan.. hari tatau la.. harap2 tuan empunya badan ni kuat.. sbb apa aku takut tak kuat??? pagi td.. lepas sahur.. bertolak balik ke umh mak aku.. elok sampai je.... habis semua makanan waktu sahur keluar..tp tak pe.. aku yakin aku boleh buat...dan semoga baby umi pun kuat ye.... Nasib la hari ni satu kelas je...

smlm berbuka dgn kurma dan air oren je... lepas tu aku tido..tak mkn apa2...tp aku rasa kurma tu dah cukup bg tenaga buat aku..
yang penting... positif thinking...hehehehe..nampak gayanya dah turun sekilo...ha.. bulan puasa adalah bulan yang sesuai bg sesiapa yg ingin menurunkan berat badan...

2 comments:

  1. salam..weh....hg tema kala pa tahun nih...jangan beli hat sama kala dgn aku dah...aku tiap2 tahun bli kat situ....aku bli sepasang ja...tak larat nak wat banyak2....hg bedai brapa pasang....

    ReplyDelete
  2. tema hijau... untuk aku je.. utk baim ngn irfan ingat nak beli yg dah siap je..
    aku bedai kat mertua aku sepasang.. aku 2 pasang... wakakaka

    ReplyDelete