Wednesday, May 12, 2010

mcm ni pun ada

aduhai... aku geram sgt2... aku cuti 2 bulan.. ingatkan semua kerja dah selesai. dia ckp dia buat kerja. Tp dlm masa 2 bulan aku cuti.. takkan dapat install 2 pc ja software tu??? kemarin dia dah pindah p kola. Tp yang aku geram... Hari tu janji nak istall untuk 70 pc. dah la EAC makin dekat. sudahnya aku jugak la yg kena selesaikan semua kerja tu. Nasib baikla... sahabat baik aku Siti. Dari dulu lagi suka tolong aku yg berada dlm kesusahan ini. Kalau tak dak dia.. teruk jugak la.. Alhamdulillah.. Aku ngn ct berjaya menghabiskan kerja2 berkenaan dalam masa sehari je. Tak susah.. mau buat ngn tak je. Tima kasih Ct.. I love u . I'm lucky becoz i have a friend like u.
bila aku masuk dlm bilik... baru aku terperasan ada satu kotak A4. Bila aku jenguk dlm tu. MAK AI!!!!!! terkejut aku. berlonggok komponen yang dicampur aduk. mau dekat setahun la aku nak kena asingkan balik semua2 tu... Bila ada org nak dtg melawat, semua benda main campak. kesudahannya... HANG senang.. Aku yg Teruk. Tp tak pa... nanti aku buat pelan2. Rasa mcm teraniaya je... Rasa seronok dia nak pindah sana... Aku nak tgk setakat mana dia boleh p.. dan aku doakan dia akan berubah bila p tempat baru. Hurmm aku penat...penat...penat. Minggu depan audit pulak. suka hati ja dia nak pindah p sana. Sepatutnya tunggu la audit bg habis dulu.. baru pindah. Aku ni pun bukan rajin sgt... tp aku tau tanggung jawab aku.. apa yg perlu aku lakukan. Kdg2 seharian jugak aku tgk facebook.. layari internet.. tp bab kerja aku tak letak belakang.... mmg pelik bin ajaib. aku tak tahu apa yg dilakukan masa aku cuti 2 bulan.... sungguh hairan?%$#@!!

2 comments:

  1. sabaq Pah...sabaq...aku macam tau je manusia tu. biasa la depa..bila kita teguq tak buat keja depa melenting kata kita jeles tapi bila tak teguq macam tu la...saja nak tunjuk bagus jerk....aku mmg hangin kalau jumpa macam tu punya manusia....sib baik hg sabaq..kalau aku konpem seminggu menyumpah seranah je.

    ReplyDelete
  2. jun... sabaq... aku dah lali..hehhe

    ReplyDelete