Wednesday, January 27, 2010

pening

mlm td...nak mkn ciken chop punya pasal.. rela tak mkn nasik.. kali ni sikit pulak ayamnya tu...tak mengenyangkan la..
pagi ni.. awal2 pagi lagi dah ajak member p pekena nasik lauk kat kangar. sambil2 tu.. singgah p bayaq bil celcom tu..
bila sampai kat kedai, yang aku nampak... ikan tamban kering ngn daging masak merah.
licin aku sapu. murah je mkn kat sini. campur ngn ayaq teh o ais... baru RM3.50.
ha.... ni kalau aku p cek tekanan darah..sure darah naik tinggi ni.. sbb aku rasa pening semacam je... ye rla... ikan tamban tu dah semestinya masin. daging pulak...mmg aku jenis tak bleh mkn daging dulu2 la..
tp lepas melahirkan anak pertama, automatik aku dah boleh mkn daging... alhamdulillah...

nak update sikit la:
hidup aku kini semakin tertekan...tertekan dgn org yg bekerja ngn aku...
aku tak tahu.. dia tu ada perasaan ke tak...
dgr perut aku yg mcm ni, masih lagi seronok dia tgk aku mengangkut multimeter2 masuk dlm lab.... tanpa menghulurkan sebarang bantuan. padahal tu kerja dia.
tp hati aku dah sejuk sikit.. bila sorang tech school lain dtg..
budak tu ckp kat aku.. kak pah, biar saya buat... kesian tgk kak pah..
huhu... ada jugak hamba Allah yg kesian ngn aku..
Doa aku: Semoga Allah merahmati beliau.

byk sgt benda yg membuatkan aku tertekan dgn persekitaran kerja ni..Tp aku pasti... Allah takkan sia2kan aku. Terima kasih kepada sahabat2 yg setiap pagi mendengar bebelan aku. Tu je cara untuk aku lepaskan tekanan...

3 comments:

  1. teruk betul lah jantan sorang nih... aku yg dok tgk ni pun geram dak sangga... mcm nak p ketuk2 pala ja... dia tak dak perasaan kasihan ka jikalau bini dia yang dok tempat shida.. dak berhati perut langsung... dok menyibuk dgn hal yg dak sepatutnya boleh... ish..ish..ish.. dak boleh aku..

    ReplyDelete
  2. shida sabar la no..byk org yg perangai cehgitu..

    ReplyDelete
  3. sabaq pah no..depa jantan tak pregnant bukan nak pikiaq kita pompuan ni teruk ka dak..jgn tension2 sgt nak effect baby

    ReplyDelete