Monday, February 1, 2010

36 weeks

Salam semua..

Hari ni genap usia kandungan aku 36 minggu (9 bulan). Kalau ikut mcm abangnya, bermakna minggu depan la aku akan melahirkan..

Tiba2 pulak hati aku berdebar2.. antara takut dan seronok sebenarnya..

Semakin hari.. dan semakin rasa tak larat. pendek kata...malas nak buat apa2 kerja pun.

cuti ahad lepas, p cek perut...nurse tu ckp..dah boleh dah kalau nak bersalin ni.. tak cuti awal ke? nak keja sampai bersalin ke?

aku cuma jwb.. tak tau la nak kata mcm mana... tgk keadaan...heee
aku bukan tak mau cuti awl... tapi aku skrg ni tgh berkira2 dgn baki cuti yang aku ada. cuma ada 25 hari je lagi cuti aku untuk tahun 2010. So.. mmg kena manage betul2 cuti yg aku ada.

Dan yang paling aku harapkan.. dan aku doa... aku akan sakit masa aku berada di rumah. Bukan waktu perjalanan pergi balik kerja atau di tempat kerja.

Kita hanya berdoa.. Dan yang menentukan adalah ALLAH...

Kwn2.. doakan aku dan bayi ni selamat yer...

Love u all..




nota kaki: nih pic aku masa tgh peknen... tak byk gambar yang ada dlm simpanan.. mmg dari dulu lagi, tak byk pic masa aku peknen..

4 comments:

  1. comey perut..hehe..
    camna..dh rasa pekasam tu? ok tak?

    ReplyDelete
  2. kak zan... mkn habis dah..
    hari tu bawak balik kampung suruh mak goreng..heeeeeeeeeeee.. sedap2

    ReplyDelete
  3. comei sguh rupa org yang peknen ye kak...hehee

    ReplyDelete