Wednesday, April 22, 2009

kemalasan melanda diri..

student dah mula cuti.... keja hakiki dah mula kurang.. tp keja2 luaran pulak menanti...huhuhu... malas betui rasa,,,
balik rumah asyik rasa malas sgt2.... smlm masa kat tempat kerja.. dok cadang nak balik rumah.. nak ajak asben tercinta gi cari kasut lagik...tp.. tah kenapa bdn ni rasa lemah sgt2..sakit kepala... hurm... pas solat maghrib.. terbongkang tido... tak jadi gi beli kasut. tp bdn masih sakit2... may be aku kuat menelan air ais sejak akhir2 ni... ermmm dan sebagai pengajaran.. kena la mendengar leteran asben aku... sambil2 dia dok mengurut..Dia suruh aku pantang... Yer la... aku akan cuba pantang minum ais... tp kalau tghari kuar lunch... mmg air ais la yg mata aku tangkap dulu.
kesian Irfan...smlm aku tak sempat nak kisahkan dia... smlm dia tido tak berbaju...selalunya dia mmg tak nak pakai apa2 masa nak tido tu.. tp lepas dia tido.. aku ataupun asben akan pakaikan baju dan seluar untuk dia.. tp smlm... kesian dia... abah ngn umi tak jaga irfan elok2...maafkan umi... umi letih sgt2.. tp smlm aku amik kesempatan gak.. untuk berkasih syg... bertanya khabar.. sampai dia terlelap.. Insyaallah.. selagi terdaya... umi akan tumpukan perhatian kat Irfan sbg ganti disiang hari umi tak dapat luangkan masa untuk Irfan..
Semoga Irfan terus membesar dengan penuh kasih syg dan menjadi anak yang taat pada umi dan abah.. Amin.

No comments:

Post a Comment