Friday, April 30, 2010

dah mula bertugas

salam kepada semua pembaca blog aku..


aku dah 2 hari mula bekerja. apa yang aku rasakan.. satu perasaan yg berat sgt2...nak tinggal baby. Apatah lagi bila tgk si abg yang tak boleh tgk adik. ada saja yang akan dicuitnya.

tp yang pasti kali ni.. aku dtg kerja bawak 2 beg..

hari pertama kerja mmg mengantuk gila.. sbb mlm td... adik tak nak tidor. pukul 3 pg baru dia tidur. So aku hanya dapat tidur 3 jam sahaja.. mmg mengantuk yang teramat. Tp nasib baik la ada kak murni yang tumpang aku tu... boleh jugak sembang2 ngn dia... ada saja la cerita yg nak digosipkan.. almaklumlah..2 bulan tak jumpa.. heeee


dan kali ni... aku harap aku lebih sihat dan lebih tenaga untuk menjadi pekerja..ibu dan isteri yg terbaik... AMIN..


Nur Syahidatul Insyirah( masa ni sebulan lebih)

menjadi pembakar semangat umi... Semoga membesar menjadi anak yg solehah...

No comments:

Post a Comment