Wednesday, October 14, 2009

jamuan hari raya school uE


ibu2 menikmati hidangan...
birthday2 girl n boy tgh potong kek..

kuih raya


nasik himpit..ketupat..rendang

nasi ayam... aku suka.. sebab rasa sedap sgt...

satay

laksa kola perlis

our dean tgh berucap..
masa nak balik tu..tgk makanan byk lagi.. selalunya aku ni akan bungkus bawak balik kat kwn2.. tp memandangkan hari ni aku tumpang org nak p opis...dan kul 2 aku ada lab pulak.. so..x sempat la nak tapau2...
kul 3.30 ada lagi undangan mkn kat putra palace...tp aku tak p pun.. malas nak drive.. ermmm byk sungguh acara mkn2 free bila bulan syawal ni...apapun.. alhamdulillah...syukurla.. dapat jimat.. sbb gaji 25 hb nov baru masuk weiii...so.. pandai2 la bajet..
aku ni dlm dok bajet2..p beli tv baru... kopakkk... hehehehe tp aku rasa tv tu mcm satu keperluan.. tak de tv.. sunyi ooo...asyik irfan je yg berlakon..pernah satu hari aku suarakan...bosannya tak dak tv.. Irfan dgn machonya...dia ckp kat aku..mai irfan jadi tv...sambil lari panjat naik atas rak tv... pastu dok senyum2 ats rak tu...mcm2 la gelagat anak aku yg sorang ni...terhibur dengan kaletahnya...








No comments:

Post a Comment