Thursday, April 3, 2014

setahun tak masuk blog ni!

AssALAMUALAAIKUM..

Rupa2nya dah setahun lebih aku tak masuk menulis blog nih!
2013 no entry ok...
Dahsyat betui la... :-)

Ya la... 2014 aku buka entry balik. Tp still tak tau nak menulih apa....
Apa yang aku nak tulih ya?

Baiklah....ni nak cita pasal minyak lagi.
Tghari kelmarin adik aku call tanya...
:betui ka minyak nak naik 3 kupang? tadi ada org bagi tau...
dalam hati..  Alamak!! takkan naik lagi kot? Sambil garu2 kepala yang tak gatal ni.

Tp Tadi sudah jelas yang itu hanyalah APRIL FOOL.

erk.... masih ada org  sambut April fool ke??

Seb baik bukan betul2....

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete