Wednesday, March 18, 2009

tah apa2..

Ni aksi Irfan dengan ikan2.. dia mmg suka tgk ikan... aku teringin jugak nak bela ikan nih.. tp hubby aku ckp... nak bela ikan ni kena ada 3 syarat:
1) kena pastikan ikan tu tak terabai... aku ni rajin balik umah mertua...nanti sapa nak bg mkn ikan kan?? kesian la pulak ikan tu.. tak pasal2 mati ikan tu..
2) kena rajin cuci air dalam akuarium tu.... cuci tak de masalah... bela je la ikan bandaran... kan senang.. heheheh
3) tak boleh ada riak atau nak menunjuk2 kat org.. ikan aku ni cantik... ikan aku ni mahal... tak bleh ada perasaan tu.. ooooo ye ke???hehhee


yang ni plak.. nice view.. my hubby capture time maghrib dari dalam rumah.. erm.. ada bakat gak hubby aku ni rupanya...tp kalau duduk area rumah aku... mmg byk lagi la pemandangan cantik yang dapat dilihat.. yg paling aku suka... tgk matahari terbenam.. cantik sgt2... Subhanallah,,,, Semoga keindahan ciptaanMu dapat aku nikmati untuk selamanya..

No comments:

Post a Comment